De selectie

Dit zijn de belangrijkste criteria:

  • Coalities Wij zoeken bijzondere coalities. Onconventioneel en verrassend qua samenstelling.
  • Inspirerende invalshoek en motivatie We zijn juist benieuwd naar mensen en organisaties - groot en klein - die anders denken dan wij. We willen buiten gebaande paden treden.
  • Internationale potentie Wij zoeken nationale en internationale expertise die Rabobank wereldwijd kan inspireren.
  • Voldoende slagkracht en flexibiliteit om de Rabobank als account aan te kunnen.
  • In staat tot doorvertaling naar businessproposities (campagnes), internal branding, etc.
  • Afhankelijkheid van de Rabobank mag niet te groot zijn.
  • Creatief in de wijze van samenwerken om te komen tot opmerkelijke resultaten.

JURY

Selectie van de top 5 plannen en coalities wordt gedaan door de Rabobank. De keuze voor het uiteindelijk winnende plan en coalitie wordt gedaan door een jury bestaande uit Rabobankvertegenwoordigers en externen.

Stappen-
plan
creatieve
competitie

  1. 1 Open oproep aan de creatieve wereld (in verrassende combinaties, met internationale teams) 4 april
  2. 2 Aanmelden landingspagina (coalitie, motivatie en jullie plan) 17 april
  3. 3 Selectie vijf meeste belovende coalities door de Rabobank 18 april
  4. 4 Communicatie naar alle partijen. Alle coalities die niet worden geselecteerd krijgen persoonlijk bericht 19 april
  5. 5 Vijf coalities live & gezamenlijk briefen bij de Rabobank. Aan de vijf coalities wordt om een aantal zakelijke voorwaarden gevraagd 21 april
  6. 6 Presentaties aan de Rabobank en externe jury en keuze voor twee coalities 11 mei
  7. 7 Onderzoek naar twee concepten door de Rabobank 11-18 mei
  8. 8 Werksessie met de twee geselecteerde coalities met de Rabobank 19 mei
  9. 9 Definitieve presentaties en besluitvorming voor coalitie 23 mei
  10. 10 Start uitwerking met gekozen coalitie 29 mei
OK

Om je beter van dienst te kunnen zijn maakt deze site gebruik van cookies.